Amaç
Ortak satış becerilerinizi geliştirmekte atılması gereken ilk adım hâlihazırda hangi alanlarda iyi olduğunuzu ve hangi alanlarda gelişmeniz gerektiğini açık olarak görmenizdir. Birçok satış temsilcisinin; müşterilerle yüz yüze görüşmelerinde hangi alanlarda iyi, hangi alanlarda gelişme ihtiyacı olduğu konusunda genel bir fikre sahip olmakla birlikte, yetkinliklerini geliştirmeye başlamak için gerekli olan süreçlerin neler olduğuna dair bilgileri eksiktir. Bu envanterle; satış ekibinin yüz yüze müşteri görüşmelerinde hangi yönlerinin güçlü olduğu, hangi yönlerinin gelişmeye ihtiyacı olduğunu uluslararası bir skala yardımıyla belirlemenize yardımcı olunması amaçlanmaktadır.
Hedefler Bu ölçümleme sonunda katılımcılar;
Güçlü ve gelişmeye açık yönlerini bilecekler,
Gelişim alanları konusunda nasıl bir aksiyon almaları gerektiğini öğrenecekler,
Becerileri konusunda uluslararası bir standartta karşılaştırma yaparak kendilerini daha net göreceklerdir.
|