Amaç
Kurumun bünyesinde ve/veya Bayilerinde görev alan SSH Müdürlerinin kurum tarafından “1.” Öncelikli olarak saptanan kritik performans alanlarının yönetimi ile ilgili gerekliliğin farkına varmaları ve doğru uygulamaları için gerekli deneyimi yaşamalarını sağlamaktır. Bu uygulama içerisinde katılımcıların gerçekliği yaşamaları için kurumun gerçeklerini 1:1 yansıtan simülasyon kullanılmaktadır.
Hedefler
Bu seminer sonunda katılımcılar;
Katılımcılar neden bu Kilit performans alanlarının herbirinin önemli olduğunu kavrayacak,
Müşteriye hizmet sunan tüm Satış Sonrası personelin kontrol etmeleri için kullanmaları gereken “Check List” ile ilgili bilgi sahibi olacak ve nasıl/neden kullanmaları gerektiğini bilecek,
Günlük ve Haftalık kontrolleri ile Öz denetimlerini artıracak,
Müşteriye hizmet sunan Satış Sonrası personelin günlük bazda kontrolü ile Satış Sonrası personelin gelişim alanlarını tespit edecek ve geliştirecektir.
Eğitim Yöntemi
Kuruma Özel Hazırlanmış Simülasyon
Kurum Gerçekliğini Yansıtan Vaka çalışmaları
Bireysel ve grup çalışmaları
|